tisdag 23 november 2010

Tvära kast


Lata söndagen gick över i "Snoriga" Måndagen och Tisdagen...
Vad göra ? Jo , lite inventering av mina alster.
Har fått förfrågan om att stå och sälja lite på en informell julmarknad på jobbet, så nu kollar jag vad jag har i mina gömmor.


Muddarna stickade jag tidigare i höstas, jag längtade kanske efter våren?
Garn: Järbo /Tove 2-trådigt
Eget mönster efter behag.


Dagens "filmis":Katharine Hepburn(Katharine Houghton Hepburn Född: 12 maj 1907 Död: 29 maj 2003.
Hollywoods outsider, en stark och självständig kvinna som varken gav intervjuer, autografer eller umgicks med andra Hollywoodkändisar. Känd för sin vassa tunga och många kärlekshistorier. Hon tilldelades en Oscar för sina roller i "Gissa vem som kommer på middag" och "Så tuktas ett lejon"

2 kommentarer:

PetraO sa...

Vilka söta muddar - de tror jag kan gå bra på julmarknad!

Sunna sa...

jag föll som en fura för de muddarna, underbara