söndag 31 juli 2011

Ännu doftar det sommar...





Det är väldigt lätt att man tycker sommaren är slut när semestern är slut. Har nu jobbat i två veckor och jag har aktivt intalat mig själv att det är mitt i sommaren ,och det är bara att ta vara på de stunder som bjuds efter jobbet . En ledig dag i veckan är ju inte heller så dumt. Goda vänner bjöd ut till kusten och en dag på sjön . Underbart!




På eftermiddagen gick vi förbi danslägret som bara ligger ett stenkast från där vännerna bor. Glada dansande människor överallt Jag vill börja dansa Lindy Hop!!!!!

2 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Visst är det en konstig känsla det där....men du - det är sommar fortfarande ;-)

Iréne JB sa...

Lindy hop! Ser helt otroligt kul ut, och vilken kondition det verkar krävas. Men tror inte att det är min grej, blir ju så yr av att snurra.
En höst i systrarna Eliotts sällskap tillsammans med fina hattar verkar som en höst i min smak.