söndag 20 september 2015

Tråkig start på veckan men...

Slutet blev bra! 
Tyvärr startade veckan med att en av våra bilar brakade ihop alldeles. Felet var så pass allvarligt att det var tur att vi inte körde på en stor väg i 90 km och tur att det inte hände på semestern i Norge  för då hade det inte gått så bra! 
Hur som helst så blev resten av veckan fin. Igår var jag i Stockholm med mannen svägerska och svåger och tittade på musikal . 

En lite annorlunda show med mycket kärlek till själva genren. Björn Kjellman levererar alltid! 


Kvällen innan blev det så att jag hade huset för mig själv , då tog jag tillfället i akt och åt en av mina favoriter och sedan  fixade ett litet hemma SPA. Borde göras oftare ! 


Nytt projekt är på gång. Anundsjövantar Jag stickar av min stash , vilket alltid känns bra.
Stickor : 2,75 mm

1 kommentar:

bondtösen sa...

Bilproblemen låter läskiga. Tur att inget allvarligt hände! Fina vantar. De kan nog behövas snart.