söndag 31 maj 2009

Filurer i duschen.....



Jag har alltid varit så förtjust i mitt duschdraperi. Många gånger när jag stått där har jag tänkt att jag ska ta vara på dom , mina filurer som sitter där och ser så "filruriga" ut. Nu har det hänt ! Tack vare att det var dags att byta draperi .Nu finns dom på papper och jag kan brodera dom vart som helst.Jag provade på mina halvvantar, men det blev inget bra . ( Hade för tjockt garn så detaljerna försvann.)
Halvvantarna fick ett hjärta istället.

Filurerna får vänta .......snart poppar det upp något som alldeles säkert vill ha filurer på sig....
Dagens fundering: Är sommaren här nu ? - En så´n dag ! som Olle i "Pistvakt" skulle ha sagt!

2 kommentarer:

Jefa sa...

Vilken idé! Jag brukar oxå titta på dom "filurerna" eftersom vi har ett likadant drapperi... Man kanske skulle ta tillvara den idéen och göra något kreativt av dom!! Vi ses i morgon!
//J

Samtal från min trädgård sa...

Vi hade också ett sådant tidigare, och visst är de roliga?
Varför har inte dygnet flera timmar?