onsdag 5 augusti 2009

1 år Hipp Hipp Hurra !!



I måndags så fyllde min blogg 1 år. Det firades med en kväll på stickkaffét i staden. Alltid lika roligt att träffas. Kloka ord , roliga historier och en två veckors bebis förgyllde kvällen.
Det blev ju inte mindre bra att de här böckerna låg i brevlådan.


Boken med fina cupcakes på framsidan är till Stora Dottern som har upptäckt att det är roligt att baka fina muffins.
Det finns en hel bloggvärld med muffins ! Tänk vad tokiga folk kan vara ...... eller inte ! ( jag vet en hel drös med folk som som bloggar om att sticka .........)

5 kommentarer:

Lina sa...

Grattis!
Men du, vad är det för ett stickcafé? Jag bor ju också i Uppsala men har aldrig hört talas om det...
Ha det fint!
/lina

Samtal från min trädgård sa...

Grattis på 1-årsdagen och vilka fina böcker! Skulle gärna veta lite om flera stickcaféer, är man några stycken kan man ju åka ihop!

syster A sa...

Då får man gratulera i efterskott då!! Mums med cupcakes, har dottern gjort den på bilden?

Ses på tis (ledig på mån, David på dagis=syyyyyyyy tid till moi!).

Kram Andrea

Tina sa...

Grattis grattis! Och det verkar varit ett trevligt sätt att fira på - både med böckerna och fikat :)

Jag hoppas på många fler år av din blogg, jag njuter verkligen av att se hur fantastiskt kreativ och inspirerande du är.

ylva sa...

Nämen tack så mycket!