torsdag 12 augusti 2010

Förändring......



Det har skett en förändring i vårt hem. Vi har skaffat en ny soffa. Den gamla hade blivit lite för liten för en familj med två döttrar som gärna ser på TV i liggande ställning + en mamma som har en väl instickad högerhörna.
Väl instickad var det ja ,.... jag var tvungen att byta sida i soffan och faktum är att jag tycker det känns konstigt, så konstigt att jag inte har stickat på ett tag.......

Istället har jag varit inne på en fotosida som jag varmt rekomenderar . Snabb leverans och ganska bra priser för att föreviga sommarminnen eller ge bort en present.
Jag har ännu inte tagit fotot ... det där som ska bli en fin canvastavla men det kanske kommer i höst...... eller den här solnedgången hemma från vår altan kanske skulle vara nå´t

PS. röda soffan har redan fått ett nytt hem att vara i :-) ... känns bra faktiskt Ds.

Inga kommentarer: