söndag 26 januari 2014

Färg !


Efter veckor av grått väder krävde mitt sinne färg. Har börjat på Inspira cowl  gratis mönster på Ravelry. 
Garn : Drops Delight i två olika färgkombinationer  och Drops Alpacka
Stickor 4 mm
Det är lroligt att skifta färgerna lite som man vill , jag har delat på nystanet och väljer ut partier av färger så  som jag vill ha det.

Ps. har precis kommit in efter en promenad i SOLEN  helt fantastiskt :-) det räckte alltså med att  starta ett färgstarkt projekt så tittade den fram Ds. 

3 kommentarer:

Smycka sa...

Härliga färger! =oD

Pysselfarmor sa...

Snyggt! Och absolut är det så färgglatt sticke=sooooool! Sticka mera! ;-)

Blenda sa...

Inspira är riktigt fin, och med de där färgerna kommer det bli toppen! Känner änna ett behov av färg själv, och det blir verkligen inte stillat av min pågående natur/beiga stickning... Får skynda mig att bli klar, så jag får börja på ngt nytt!