söndag 22 mars 2009

Det är vår i luften!


Ja jag vet , det finns hög risk för bakslag, men känslan av att vi är på väg mot det ljusare är mäktig. Jag firar med att sätta upp gardiner. Tyvärr så hade jag tänkt att det skulle bli en enkel historia med färdigsydda gardiner som man bara ska fålla....efter tvätt så hade tyget dragit iväg så de var snedare än tornet i Pisa ! Efter lite morr och extra jobb så är de på plats i alla fall.
Fler muddar har det blivit . Nu i helgen har jag förberett till nästa vecka. Vi är tre tjejer på jobbet som ska ha en liten "vårmarknad".

Dagens fundering : Ska man gå tillbaka och berätta att man säljer gardiner som inte kan tvättas utan att man måste sy om alltihop?
(Ursäkta kvalitén på bilderna min kamera är fortfarande i strejk!)

3 kommentarer:

Åsa i Skuttunge sa...

Vadå vårmarknad - är det nått man missar!!?

Samtal från min trädgård sa...

Ja, definitivt, men kanske innan du sydde om dem!!
Låter trevligt med en vårmarknad.

ylva sa...

Vi hade lite "marknad" på jobbet bara i fikarummet inget märkvärdigt:-) Men roligt