söndag 6 februari 2011

Återbruk och nya projekt





I helgen tog jag mig till Biotopia i Uppsala. Där skulle det återbrukas ! jag gillar idén med att återanvända material som kan bli något annat. Tyvärr så glömde jag kameran. Hade varit roligt att visa vilken aktivitet det var ( kanske främst av små människor som klistrade , tejpade och bankade av hjärtans lust!)
En annan sak som lockade var att träffa "Ä I A Gart" på riktigt. Det är ju en lite bakvänd värld man lever i d.v.s att man lär "känna" en massa människor här ute i cyberrymden , men man har inte träffats i levande livet.
Hemma fortsätter broderierna. Nu ska jag fästa vadmal på de här virkade vantarna. Gratis mönster från "pyssel och knåp" via Ravelry.

1 kommentar:

Lina sa...

Jag är så glad att du kom. Det var verkligen trevligt att träffa dig!
Nu har jag lagt upp en bild från helgen, plus text om skogen och dess väsen;)
Vi ses!
/Lina